Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~matleena | użytkownik

imię i nazwiskoMagda adresChorzów zarejestrowany21.03.2006 @14:44:52 ostatnio na stronie15.10.2011 @18:31:44

http://www.matleena.pl - tu jest wszystko

profilowe by http://www.4hhh.digart.pl

kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty strona wwwwww.matleena.pl
digarty186 komentarze2394 posty na forum7

komputer / sprzęt
początkowo Olympus mju mini, przez ostatanie 1,5 roku Lumix dmc fz8, a od 15 czerwca 09' NIKON D5000 :D

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
~Bael    17.03.2011 @17:52:55
Wrzucaj cos Magda ,bo nuda na portalu ........ czekam na jakis portrecik !
~LongWayHome    27.05.2010 @21:34:40
świetna galeria, piękne kolory i dobre pomysły.
gratuluje i obserwuje
_______
***
~Credzia    21.04.2010 @11:52:34
no, miala za malo pudru i za duzo stresu :P
_______
A ty bum pierdu, to mój Boże!
!22zddr    19.03.2010 @17:01:48
Dziękuję.
_______
morpheusgallery.com/Dariusz+Zawadzki/#cnt
~MarekAdam    14.02.2010 @19:15:30
Witam w świecie nikona. Ładna Walentynka.
~mek    08.02.2010 @20:34:57
fajnie zmienia sie Twoja galeria,od roslin po coraz ciekawsze portrety,ciekawe co zobacze za kilka lat/pzdr.
~Metka04    31.12.2009 @08:25:54
hmmm, no nie do konca na zdjeciu powinny byc wyeksponowane atuty, a w jakis sposub zaretuszowane/ukryc jej nazwijmy to wady. A tutaj sie te nieprawislowosci zucaja bardzo. To jakby robic zdjecie z profilu modelce z krzywym nosem, i rowniez wychodzic z zalozenia, ze zdjecie ok, no a na nos nie mamy wplywu
_______
zamist podziękowan na profilu ocen proszę prace
~MagdalenaMarszalik    28.12.2009 @11:38:01
Ten wisior sporo, 950 zł brutto. Chodz patrzac na ceny prac ze srebra wykonanych w tej technice i o rakiej wielkosci to niewiele. Pozdrawiam
_______
Ekskluzywna biżuteria artystyczna--> http://www.lena-art.pl ZAPRASZAM
~Bartekkatowice    14.11.2009 @09:11:35
Proszę bardzo
Cała przyjemność po mojej stronie
_______
Jeżeli idzie do Ciebie góra, a nie jesteś Mahometem to uciekaj, bo na 100% to jest lawina

Moja strona: http://www.bartosznowicki.pl
~Bartekkatowice    14.11.2009 @00:34:26
Magda, robisz niezłe fotki. Masz pomysły i potrafisz je wykorzystać.
_______
Jeżeli idzie do Ciebie góra, a nie jesteś Mahometem to uciekaj, bo na 100% to jest lawina

Moja strona: http://www.bartosznowicki.pl
~jakubek777    09.11.2009 @12:47:10
bez dodatków by było już zupełnie inne, czyli już nie to
~adi775    08.11.2009 @09:37:08
Nie ma za co ...po prostu były tego warte
~kamil765    08.11.2009 @09:35:12
no o się udało
~jakubek777    08.11.2009 @08:30:30
to nic że psują, ale takie jest
~lietkynes82    03.11.2009 @09:04:47
ano taki pech. nie chciala go zdjąć.
_______
.....Just remember When U think U R free, the crack inside Your fuckin world is me....
http://www.lietkynes82.deviantart.com
^AMELLIA    01.11.2009 @20:14:50
dziękuję ślicznie
_______
KAŻDA SZTUKA MA SWOJEGO ODBIORCĘ
~abakarov    17.10.2009 @11:21:50
Szacuneczek za zdjęcia, zajrzę do pani częściej. pozdrawiam.
~beautyjane    12.10.2009 @18:24:04
Taa, bo to nie jest następna plastikowa laleczka lub chudy wieszak? A jeśli Tobie akt kojarzy się wyłącznie erotycznie... Cóż... Masz do tego prawo... Ale najpierw zastanów się, co piszesz...
_______
Zapraszam do grupy High Key http://www.digart.pl/grupy/12793/High_Key

~igorimiolczyk    09.10.2009 @19:43:54
klasa
~FFHE    09.10.2009 @12:27:28
bede zagladal masz moje slowo.
~FFHE    09.10.2009 @11:34:10
masz dobre fotki, coraz lepsze...zagladalem juz kiedys tutaj, spojrzalem na profilowe i akurat teraz tez i od razu mi sie skojarzyla twoja osoba, pamietalem twoje fotki mniej wiecej i mowie kurde no co ona zrobila z tym swiatlem czemu tak plasko?! ale przy pierwszym akcie jest stres, druga osoba znacznie bardziej ufa twym umiejetnoscia, sam sie stresowalem przy pierwszym akcie, wiec rozumiem, bedzie lepiej na szczescie jest subtelnie...ale kolezanko...tym swiatlem mnie zawiodlas
~killforme    28.09.2009 @15:46:16
komentarz był w pełni zasłużony...naprawde dobra krwista praca : )
~BasiaM    27.09.2009 @19:49:51
hejeczka dziewczyna sie spisała owszem, na wielki, wielki medal z plusiorem jak cholera! Musiało ja wiele kosztowac po pierwsze demonstrowanie kalectwa obcym, po drugie poprzez Twoje zabiegi z bandażami i krwia - kto wie jak ja to bardzo musiało bolec psychicznie. Wielka z niej dziewczyna, o tym, że piekna - nie wspomną. Napisałam tylko, ze za duzo na raz symboli uzyłas Pozdrawiam cieplutko
~Credzia    07.09.2009 @15:05:44
Tobie chyba zawsze coś nie pasuje ;>
_______
A ty bum pierdu, to mój Boże!
~WideeScreen    07.09.2009 @09:55:28
Bardzo Ciekawy i zróżnicowany profil , pozdrawiam.
1 2 3 4 5 6 ... 18 Następna strona
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt